Trys auklėjimo nuotaikos: neišmanymo, aistros ir dorybės
Einant prie harmoningo auklėjimo, tai reikėtų vadinti ne auklėjimu, o tai yra bendradarbiavimas, vienintelė pozityvi vaikų auginimo forma, tai yra bendradarbiavimas. Mes neesam lygūs, bet aš gerbiu tave kaip asmenybę, gerbiu tokį koks tu esi. Asmenybės priėmimas. Visi turim trūkumų, ir vaikai, jie neturi žinių kaip reikšti emocija, kaip išsakyti norus, jie to neturi ir tai daro instinktyviai. Mūsų pagrindinis uždavinys, kai vaikai tai daro spontaniškai ir nežinodami kaip tai daro, ne vietoj tai daro, pagal savo supratimą, kurio nėra, garantuoti saugią aplinką, kad vaikas nebūtų išjuoktas ir paniekintas dėl to ką jis išreiškė, ir kaip tai padarė. Tai ką jis parodė tai yra ženklas su kuo mums reikės dirbti ir ką mums reikės daryti, tvarkyti. Jei bandysim slopinti kaip čia elgiesi, čia ne vieta, balso nekelk... mes slopinsim jo gaivališkas apraiškas kol iš viso nustosime matyti kas tai per asmenybė yra.